Pamapol z nową linią produktową dań gotowych convenience

pamapol_1000Pamapol opracował nową linię dań gotowych convenience w innowacyjnym opakowaniu. Nowe produkty dedykowane są Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których Pamapol jest oficjalnym dostawcą żywności.

Nowe dania gotowe marki Pamapol wpisują się w trend convenience, gdyż są szybkie i łatwe w przygotowaniu, a jedna porcja służy jako pełnowartościowy posiłek. Produkty te można przechowywać w temperaturze pokojowej, a podgrzanie ich zajmuje jedynie trzy minuty. Dodatkowym atutem jest fakt, iż można je zjeść prosto z miseczki.

– Największą innowacją naszych nowych produktów jest niewątpliwie opakowanie, czyli plastikowy kubek convenience. Jest lżejszy, bezpieczny i wygodny, a dodatkowo poręczny. Zaproponowaliśmy także mniejszą, dopasowaną gramaturę opakowania – 380g, która sprawia, że porcja posiłku jest idealna do zjedzenia „na raz”. Oprócz tego, dania gotowe convenience marki Pamapol zawierają dużą porcję warzyw w wersji z mięsem lub wegetariańskiej, a całość zalana jest delikatnym sosem, co czyni z naszych dań pożywne i pełnowartościowe posiłki – mówi Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol.

Innowacje napędem dla kategorii
Nowe produkty są dedykowane Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których Pamapol jest oficjalnym dostawcą żywności. Są one dystrybuowane w obrębie wytyczonych stref gastronomicznych. Producent przygotował trzy linie asortymentowe: Taste of Poland – tradycyjna kuchnia polska, Smaki Świata – popularne dania kuchni międzynarodowych oraz sałatkę w wersji vege.

Wśród nowości pielgrzymi mogą znaleźć zarówno dania mięsne, jak i wegetariańskie. Dostępne są dla nich takie propozycje smakowe jak: danie meksykańskie z ryżem i kiełbasą, fasolka po bretońsku z kiełbasą i z boczkiem, kurczak w sosie chińskim z ryżem, makaron z klopsikami w sosie bolońskim, sałatka warzywna z ryżem oraz fasolka w sosie pomidorowym w wersji vege. Nowe dania gotowe Pamapol nie zawierają MOM, glutaminianu sodu i konserwantów.

– Naszą przewagą jest przede wszystkim fakt, iż jest to asortyment innowacyjny w swojej kategorii, głównie dzięki atrakcyjnemu konceptowi samego produktu oraz wyjątkowemu designowi opakowań, zgodnym z najnowszymi trendami konsumenckimi. Przeprowadziliśmy szereg badań, by sprostać oczekiwaniom klientów – zarówno w warstwie jakościowej, smakowej, pragmatycznej, jak i wizualnej. W przyszłości planujemy wprowadzić nowe dania gotowe do szerszej sprzedaży – dodaje Szataniak.


aa