Debiutuje marka Müller de Luxe – 3 smaki mlecznych deserów

Müller, jeden z wiodących koncernów mleczarskich w Europie, wprowadza na rynek nową markę – Müller de Luxe, stawiając na słodką przyjemność w wymiarze premium. Na początek Polacy poznają 3 smaki mlecznych deserów pod nazwą Crème au Chocolat, które wyróżnia kremowa konsystencja z dodatkiem prawdziwej czekolady.

Linia Müller de Luxe to maksymalna przyjemność smaku stworzona dla tych, którzy chcą oderwać się na chwilę od codziennej rutyny. – Desery  Crème au Chocolat to połączenie prawdziwej czekolady i gęstego kremu z dodatkiem słodkiego sosu dostępnego w trzech smakach: orzech laskowy, czekolada oraz pistacja. Nasz nowy produkt wyróżnia w szczególności zawartość prawdziwej czekolady, intensywny smak i jedwabista konsystencja – mówią przedstawiciele Müller Polska. Uznaliśmy, że taka kumulacja przyjemności wymaga odpowiedniej oprawy, dlatego desery Crème au Chocolat będą dostępne w 150-gramowych opakowaniach.

Muller_deLuxe_zestaw

Müller Polska dostrzega duży potencjał w rozwoju portfolio produktowego w kategorii deserów mlecznych, która ma w Polsce wiernych fanów. Tym samym, Crème au Chocolat to tylko początek luksusowej linii deserów Müllera, które mają zagościć na polskim rynku.

– Wysoka jakość produktów z portfela Müller od początku jest wpisana w DNA marki. Nowa linia Müller de Luxe to kontynuacja filozofii odzwierciedlającej przyjemność smaku w najwyższej klasie. Wprowadzając czekoladowe desery Crème au Chocolat, chcemy podbić serca klientów intensywnym smakiem, kremową konsystencją oraz pysznymi sosami, które wzmocnią doznania – dodają przedstawiciele Müller Polska.

Kolejne nowości w wymiarze premium, które wzbogacą nową linię Müller de Luxe, pojawią się w polskich sklepach już w przyszłym roku. Crème au Chocolat to jednocześnie drugi produkt z kategorii deserów w portfolio Müller Polska, po mlecznych deserach ryżowych Riso, które z sukcesem zadebiutowały na rynku kilka lat temu.


aa