2016 przełomowy dla firmy „MAJONEZY” z Kętrzyna

Stawiamy na innowacyjność, która przyczyni się do dynamicznego rozwoju spółdzielni – zapowiada prezes Waldemar Pokojski.

Rok 2015 był dla Spółdzielni Produkcyjno-Handlowej „MAJONEZY” wyjątkowo intensywny. Firma obchodziła 70-lecie istnienia, wprowadziła unikalny produkt na polskim rynku czyli Majonez Kętrzyński o smaku smażonej cebulki. Rozszerzyła też dystrybucję asortymentu spółdzielni. Piernik Kętrzyński został wprowadzony do wszystkich sklepów Tesco, Mila i Alma Market w Polsce oraz do sieci Biedronka na Warmii i Mazurach i w miastach ościennych, gdzie można kupić również Majonez Kętrzyński. Nie zabrakło nagród. Piernik Kętrzyński został uhonorowany tytułem „Przebojowy Produkt 2015””, a Majonez Kętrzyński otrzymał certyfikat „Doceń Polskie”.

Firma ma już szczegółowy program działania na następne miesiące. – Na 2016 zaplanowaliśmy wiele przedsięwzięć, które opracowaliśmy na podstawie analizy oczekiwań naszych klientów – mówi Waldemar Pokojski, prezes SP-H „MAJONEZY”. – Przygotowaliśmy strategię, która jest podporządkowana ich uwagom i sprawi, że będzie to przełomowy rok dla naszej spółdzielni. Będziemy przede wszystkim inwestować w innowacyjne rozwiązania, których wdrożenie zaowocuje sukcesem i dalszym dynamicznym rozwojem.

Fot. Majonezy Kętrzyn

Fot. Majonezy Kętrzyn

Założeniom przyświeca cel, jakim jest dalsze doskonalenie procesu produkcji, a przede wszystkim odpowiedź na postulat czyli zwiększenie dostępności marek firmy w kolejnych regionach Polski i za granicą.  – podsumowuje Waldemar Pokojski.

 


aa