redaktor naczelny „Magazynu Spożywczego”

Brześć w Biedronce

Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu.

Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce.

Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości.

Biedronka to jedna z najpopularniejszych zagranicznych sieci handlowych w całej Polsce, a pod względem liczby sklepów, największa w kraju. Duży nacisk kładzie na jakość oferowanych towarów i konkurencyjne, niskie ceny.

Brześć jest rodzinną firmą, która w tym roku będzie świętować 30-lecie swojej działalności. Specjalizuje się ona w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Biedronka jest już kolejną siecią, po Tesco, POLOmarkecie, Lewiatanie czy Eko, gdzie wyroby Brześcia są sprzedawane w markach własnych supermarketów.

Źródło: Brześć.


aa