Cydrownia S.A. buduje społeczność miłośników cydru

Cydrownia S.A. – niezależny producent cydru – zakończyła pierwszy miesiąc Akcji Cydr, czyli pierwszego w Polsce projektu equity crowdfundingowego na rynku cydru, w ramach którego wyemitowała 28 września 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł. Firmie, a tym samym rozwijającej się branży, zaufało już ponad 100 nowych współwłaścicieli, którzy zainwestowali łącznie przeszło 50 tys. zł.

Cydrownia S.A., która jest właścicielem marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, realizuje crowdfundingową Akcję Cydr poprzez platformę Beesfund.com. Firma wyemitowała akcje o łącznej wartości 402 tys. zł. Sprzedaż udziałów potrwa do końca listopada. Nowi współwłaściciele Cydrowni zyskują, poza imiennymi akcjami Spółki, zniżki przy zakupie cydru, markowe gadżety oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy.

Cydrownia buduje społeczność miłośników cydru

Jak dotąd firma zyskała ponad 100 inwestorów. – Poprzez społecznościowe finansowanie udziałowe chcemy przede wszystkim zbudować społeczność miłośników cydru – swoistą sieć ambasadorów, którzy będą upowszechniać konsumpcję polskiego cydru. Dlatego cieszy nas fakt, że liczba osób, które przyłączyły się do Cydrowni przekroczyła już „magiczną” setkę i stale rośnie – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu spółki Cydrownia

#AkcjaCydr ma na celu umożliwienie Cydrowni intensyfikację produkcji i dystrybucji polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na ogólnopolski rynek tysiąca „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Nowy koncept sprzedażowy pozwoli na efektywną ekspozycję oferty cydrów oraz ułatwi decyzję zakupową u klientów. Przedsięwzięcie służy też promocji polskiego cydru oraz budowaniu jego silnej marki wśród rodzimych konsumentów – zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, optymistycznych prognoz dotyczących rynku cydru oraz rosnącego zainteresowania lokalnymi markami.

Więcej informacji na temat firmy oraz Akcji Cydr można znaleźć na stronie www.akcjacydr.pl


aa