redaktor naczelny „Magazynu Spożywczego”

Frytki z automatu w Polsce

Dietetyczne frytki w 90 sekund – koszt maszyny to 29 tysięcy zł.

Słowacka firma Fotolook s.r.o. wprowadza na rynek polski formułę French fries vending, czyli serwowania frytek z samoobsługowych automatów.

Frytki firmy Fotolook są bezglutenowe i smażone na oleju słonecznikowym, firma reklamuje je więc jako produkt wyjątkowo zdrowy.

Frytki przygotowywane są z prawdziwych ziemniaków przechowywanych w zamrażarce, mieszczącej ok. 110 porcji. Wagę pojedynczej porcji klient ustala samodzielnie, w zakresie od 130 do 155 g.
Klient może wybrać również jeden z trzech oferowanych sosów.

Automat z frytkami

Automat z frytkami / Fot. Fotolook s.r.o.

Maszyna kosztuje 29 tys. zł, ale Słowacy zapewniają, że zwrot z inwestycji następuje w ciągu najwyżej pół roku, o ile maszyna zostanie ustawiona w miejscu odwiedzanym przez minimum 3000 ludzi dziennie. Oferują również leasing, dzięki czemu inwestycja nie wymaga wkładu własnego, oraz obsługę techniczną.

Źródło: French fries vending (Fotolook).


aa