Majonez Kętrzyński – firma dołącza do akcji promującej polskie produkty

Firma dołącza do akcji promującej polskie produkty. – To bardzo ważne, aby w czasach gdy zagraniczne marki zaczynają dominować na naszym rynku, podkreślać ofertę rodzimych przedsiębiorstw – mówi szef marketingu

PRESS_LUTY

Firma „MAJONEZY” z Kętrzyna dołącza do akcji 590 Powodów, zachęcającej konsumentów do kupowania polskich produktów. 590 to początek kodu, jaki można znaleźć na ich opakowaniach. Autorzy kampanii namawiają Polaków do promowania postawy patriotyzmu ekonomicznego i wyjaśniają, jak przekłada się to na korzyści wszystkich mieszkańców kraju, np. zwiększa sumy podatków płaconych na edukację, służbę zdrowia czy bezpieczeństwo.

– Postanowiliśmy zostać partnerem tej pożytecznej z punktu widzenia społecznego inicjatywy – mówi Leszek Kuszczak, szef marketingu firmy. – To bardzo ważne, aby w czasach gdy zagraniczne marki zaczynają dominować na naszym rynku, pokazywać jak wiele mają do zaproponowania rodzime przedsiębiorstwa. Ta akcja podkreśla również wysoką jakość polskich produktów, którą wygrywają z konkurencją. Szczególnie te z branży spożywczej nadal zawierają znacznie mniej konserwantów, nie są modyfikowane genetycznie, są po prostu zdrowsze. Nasza firma strzeże tych wartości od ponad pół wieku, dlatego 590 Powodów to doskonała platforma, aby pokazać to konsumentom.


aa