redaktor naczelny „Magazynu Spożywczego”

Mistrzowski trójpak na lato!

Grupa AMBRA wprowadza na rynek trójpak Cydru Lubelskiego. Potrójna dawka orzeźwienia w najwygodniejszej pojemności 330 ml to propozycja na nadchodzący sezon letni i mundialową gorączkę.

Poręczny format opakowania jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie cydrem jako nową kategorią na polskim rynku alkoholi oraz popularność Cydru Lubelskiego. Po niespełna roku od wprowadzenia do sprzedaży marka jest zdecydowanym liderem na poziomie rozpoznawalności i zakupów. W 2014 osiągnęła 50% udział w rynku.

CYDR LUBELSKINaturalny cydr (napój o zawartości 4,5% alk.) wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z dojrzałych, polskich jabłek. Wyróżnia go naturalny sposób produkcji, wykorzystujący technologię do produkcji win musujących – fermentacja prosto z wytłoczonych jabłek. Dzięki temu ma intensywny, orzeźwiający smak. Jest świeży, bardzo lekki, pełen przyjemnych, naturalnych bąbelków i zdrowy. Zawiera co najmniej 90% soku jabłkowego, polifenole, błonnik i substancje odżywcze charakterystyczne dla soku jabłkowego. Nie zawiera barwników ani aromatów. Jest produktem bezglutenowym.
– Wpisuje się w najnowsze trendy, angażuje i budzi emocje, co zawsze sprzyja sprzedaży. W tym sezonie klienci będą poszukiwać cydru – podkreśla Michał Rozalicz, dyrektor marketingu w AMBRA.

Analizy rynkowe pokazują, że po cydr coraz odważniej sięgają w Polsce miłośnicy piw i piw smakowych, przyzwyczajeni do wygodnych 3-paków w atrakcyjnej cenie. Dla AMBRA to również był jeden z argumentów przemawiających za dodatkowym formatem, zachęcającym do większych zakupów i mającym bezpośrednie przełożenie na rotację oraz obroty placówek handlowych.

– Poręczny trójpak Cydru Lubelskiego zapewnia komfort zakupów i sprzyja dzieleniu się. Wprowadzamy go przed Mundialem także z myślą o wspólnym kibicowaniu – dodaje Michał Rozalicz.

Przez cały sezon letni w wielu sklepach spożywczych, zarówno tych tradycyjnych, jak i w sieciach handlowych, marka Cydr Lubelski będzie szeroko promowana poprzez atrakcyjne materiały POS. Charakterystyczny zielony napis „prosto z jabłka” pojawi się już przy wejściach do sklepów, a także na półkach, przy ekspozycjach i na ladach. Przekaz ten wzmocnią liczne promocje, działania PR w prasie i Internecie oraz udział marki Cydr Lubelski w letnich wydarzeniach kulturalnych.

Źródło i fot.: AMBRA.


aa