redaktor naczelny „Magazynu Spożywczego”

Polacy kupują sery w supermarketach

Sery żółte dojrzewające to drugi po serach twarogowych segment rynku w Polsce.

„Sery żółte dojrzewające to drugi po serach twarogowych segment rynku w Polsce. Od kilku lat rynek ten w naszym kraju wykazuje wzrost i jest mocno rozdrobniony – sery dojrzewające ma w swojej ofercie wielu mniejszych i większych producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów” – twierdzi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

„Najwięcej serów typu szwajcarsko-holenderskiego sprzedaje się w supermarketach, których znaczenie dynamicznie rośnie, następnie w małych i średnich sklepach spożywczych, a najsłabiej w dużych sklepach spożywczych i kioskach. Kupcy są jak najbardziej zainteresowani rozwijaniem półki tych serów” – dodał Wyrzykiewicz.

Źródło: forummleczarskie.pl; Hochland.


aa