redaktor naczelny „Magazynu Spożywczego”

Wraca kultowe piwo

Niepowtarzalny klimat lat 90. powraca wraz z piwem 10,5, wytwarzanym przez Kompanię Piwowarską.

Atmosferę pierwszych całonocnych imprez, zarwanych nocy i smak pierwszego piwa przypomina w swojej kampanii reklamowej marka 10,5 – jeden z najbardziej wyrazistych ówczesnych symboli. Działania komunikacyjne w Internecie już trwają.

Doskonale pamiętane, charakterystyczne czarno-złote opakowania, buntownicza komunikacja, nieszablonowe pomysły stanowiły o sile marki i wyróżniały ją na tle innych piw z tamtych czasów. W najnowszej kampanii reklamowej 10,5 powraca do minionych lat i ożywia atmosferę wolności i smaku pierwszej dorosłości.

Piwo 10,5 będzie można nabyć w puszkach o pojemności 0,5 l dostępnych w czteropakach. Sprzedaż obejmuje wybrane sklepy handlu nowoczesnego.

Kompania Piwowarska jest liderem rynku piwa w Polsce.
Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium Pilsner Urquell i Grolsch oraz piwa specjalne, jak warzone według tradycyjnych receptur Tyskie Klasyczne czy kolekcja Książęcego.

Nowością w portfelu KP od 2013 roku jest cydr – Green Mill Cider – napój produkowany ze 100% soku jabłkowego.

Źródło: kp.pl.


aa