Wypiek pieczywa ze świeżego, a nie z mrożonego ciasta w supermarketach Mila

Metoda nowoczesnego wypieku pieczywa ze świeżego, a nie z mrożonego ciasta, zawojowała w supermarketach Mila! Ponadto coraz więcej sklepów z nowym stoiskiem piekarniczo-cukierniczymi!

Sieć Mila stawia na rozwój kluczowych kategorii i dynamicznie je rozwija. Już w ponad 140 placówkach handlowych klienci mogą znaleźć świeże pieczywo, wypiekane dzięki nowoczesnej i unikalnej technologii. Ta liczba aktywnie wzrasta, a kolejny sklep w nowym formacie wraz ze zmodernizowanym stoiskiem piekarniczo-cukierniczym sieć Mila otworzyła w Bydgoszczy 20 października.

Supermarkety Mila konsekwentnie realizują przyjętą strategię, opierającą się na kluczowych kategoriach świeżych oraz dopasowują ją do zmieniających się potrzeb i zwyczajów zakupowych klientów. Sieć aktywnie rozwija ladę wędliniarską, gdzie została wprowadzona oferta produktów o dużej zawartości mięsa i wysokiej jakości, naturalnie wędzonych, opartych o staropolskie receptury – „Smak Tradycji”, jak również w ostatnim czasie sieć wprowadziła w wybranych sklepach nową formułę sprzedaży wędlin w postaci „Wędlin na ciepło”, dostarczanych prosto z wędzarni. To produkty o dużej zawartości mięsa i białka bez sztucznych aromatów i barwników, które w dniu produkcji trafiają jeszcze ciepłe bezpośrednio do sklepów.

Stoisko piekarniczo-cukiernicze / Bydgoszcz

Stoisko piekarniczo-cukiernicze / Bydgoszcz

Sieć supermarketów Mila wprowadziła nowoczesną i unikalną technologię wypiekania świeżego pieczywa, która została wdrożona w większości sklepów – już w ponad 140 supermarketach sieci, czym sieć zdecydowanie wyróżnia się na tle rynku. Ta liczba nieustannie i bardzo dynamicznie rośnie. Ciepłe pieczywo prosto z pieca, wypiekane jest w sklepie na bieżąco ze świeżego, a nie z mrożonego ciasta. W odróżnieniu od pieczywa wypiekanego z mrożonego ciasta, pieczywo w Mila jest pełnowartościowe i bardziej zdrowe. Zanim trafi do rąk klienta dojrzewa kilkadziesiąt godzin w specjalnych warunkach, poddawane jest naturalnym procesom fermentacji jak to było dawniej, co sprawia, że jest nie tylko zdrowe, ale przede wszystkim smaczne. Dodatkowo pieczywo dłużej zachowuje świeżość oraz smak.

Świeżego, ciepłego i chrupiącego pieczywa będą mogli kosztować klienci sklepu Mila przy ulicy Nakielskiej 213 w Bydgoszczy, gdyż 20 października sieć otworzyła kolejny sklep w nowym formacie. W zmodernizowanej placówce oprócz zmiany stoiska piekarniczo-cukierniczego, gdzie klienci będą mogli kupić świeże pieczywo, ujrzą odnowioną ladę mięsno-wędliniarską, stoiska kasowe oraz samoobsługowe stoisko alkoholowe. Z okazji ponownego otwarcia odmienionego sklepu, zostały przygotowane specjalne działania marketingowe tj.: kampania automobilowa, liczne degustacje przygotowywane z produktów, będących w ofercie asortymentowej sieci. Klienci będą mogli przekonać się o  wyjątkowej świeżości i wyśmienitym smaku m.in. świeżego pieczywa, warzyw oraz wędlin. W tym dniu, najmłodsi klienci mogli wziąć udział w warsztatach specjalnie przygotowanych dla nich. Ponadto ugościliśmy wszystkich klientów ciepłym poczęstunkiem, który z pewnością ucieszył nie tylko najmłodszych klientów Mila.

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Charakteryzuje je miła obsługa oraz wyjątkowe promocje. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest ponad 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych.

Więcej informacji na temat sieci supermarketów Mila, można znaleźć na stronie internetowej www.mila.pl


aa